"Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away"

14 april 2013

Hoppat fallskärm i California!!

"Wooooaaaahhhh!!" Ungefär så lät det när jag lämnade flygplanet för att falla rakt ner mot marken som befann sig 4 km ner. Skräckblandad förtjusning alldeles i början när man bytte en trygg bänk i propellerplanet mot fritt fall, när fallskärmen utlöste snurrade instruktören runt mig så jag blev alldeles kittlig i magen. Några minuter senare (gick alldeles för fort ner) landade jag tryggt på marken med rumpan före och Johan kommer med världens största leende mot mig och säger: "åhåhåå, jag vill igen! Fan va gött de va!", jag gav honom en skakig high-five tillbaka (adrenalinets sidoeffekter). Sammanfattningsvis kan man säga att det var HELT AMAZING!

1 kommentar:

  1. Låter som en sjukt rolig upplevelse i alla fall är rätt så avundsjuk!

    SvaraRadera